KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED (KKK)
Kui esitan kohe tellimuse, kui kiiresti kuller lilled kohale viib?
Lillede kohaletoimetamise kiirus sõltub konkreetsest lillekimbust, kuid tellides roose, saab kuller lilled kohale toimetada kõige kiiremini kuni 2 tunniga (Tallinna piires).
Soovitav on märkida tellimuse kommentaaridesse ka sobilik kohaletoimetamise aeg või vahemik, et saaksime sellega võimalusel arvestada.
Tellisin S suuruses lillekimbu, kas see erineb palju pildil kujutatuga?
S-M-L valik annab võimaluse valida lillekimbu suurust. Pildil kujutatud lilleseade on suuruses L. Tellides suuruse S, on seade välimuselt samasugune aga suuruselt väiksem.
Mul ei õnnestu tellimust lõpule viia, milles võib probleem olla?
Kuna meie e-pood on uus ja värske, soovitame tellimust tehes ja probleemide ilmnemisel kontrollida enda veebilehitsejat, et see oleks uuendatud.
Vormistasin tellimuse, hakkasin tasuma, kuid olin unustanud enda paroolid ja tasumine jäi pooleli, mida teha?
Sellest pole midagi, võtke meiega ühendust emaili teel
info@viruroosid.ee või telefoni teel 5039950 ning me saadame arve emailile. Te ei pea tellimust uuesti vormistama, kui olete juba kõik infolahtrid eelnevalt täitnud. Kui me ei ole vajalikke andmeid kätte saanud, siis täpsustame need üle.
Viibin hetkel välismaal kuid sooviksin esitada tellimuse ning mul pole Eesti pangakontot, mida teha?
Kui omate Eesti pangakontot või krediitkaarti, saate kenasti tellimuse eest tasuda. Muul juhul saame saata teile emaili peale arve vajalike rahvusvaheliste rekvisiitidega.
Valisin välja meelepärase lilleseade, kuidas ma seda nüüd tellida saan?
Vajutage väljavalitud tootele, märkige ära kohustuslikud väljad (näiteks kimbu suurus, värvus), kohaletoimetamise kuupäev ning sõnum ja nimi kaardile. Seejärel vajutage nupule „Lisa ostukorvi“. Ostukorvis saate veelkord üle vaadata sisestatud andmed, muuta vajadusel kogust, sisestada sooduskoodi, lisada juurde kingituse. Kui kõik on üle kontrollitud, vajutage nupule „Vormista tellimus“ mis viib edasi Kassasse infolahtreid täitma. Kassas saab sisestada tellija andmed, vastuvõtja andmed, valida kohaletoimetamise piirkonna (Tallinn või Tallinna lähiümbrus) lisada kommentaare tellimusele. Olles tutvunud ka tellimistingimustega, vajutage „Jätka“ mis viib pangalingi makseni. Meil on olemas LHV, Swedbank, Seb, Krediidipank, Nordea ja Danske pangalingid ning krediitkaardiga tasumise võimalus. Peale tasumist vajutage ka nuppu „Tagasi kaupmehe juurde“. Eduka tellimuse korral näete kinnitussõnumit „Täname tellimuse eest“.
Vormistasin tellimuse kuid unustasin saadetise kaardile märkida oma nime, mida teha?
Märkige kindlasti saadetisele lisatavale kaardile oma nimi, kuna vastaval korral võib teie kaunis lillesaadetis jääda vastuvõtjale anonüümseks. Võtke meiega ühendust ning teeme vajadusel sobivad muudatused.
Soovin tellida 49 roosat roosi, kuid ma ei leidnud vastavat toodet?
Kui te meelepärast õite arvu või kimpu meie lehelt ei leia, siis võtke meiega ühendust e-poe kaudu, emaili teel
info@viruroosid.ee või telefoni teel 5039950. Saame kokku panna lillekimbu sobivate õite arvuga. Saadame seejärel arve teie emaili peale.
Kas õhtul kella 21 ajal on võimalik ka kohaletoimetamist tellida?
Võtke meiega julgelt ühendust ning räägime läbi. Viime võimalusel lillesaadetise kohale teile meelepäraseks ajaks. Eritellimuste puhul on alati hea ka pikem etteteatamise aeg, et saaksime paremini kohaletoimetamist planeerida.
Kas kaardile nime panek on kohustuslik või valikuline?
Kaardile sõnumi ja nime lisamine ei ole kohustuslik, kuid kindlasti soovitame lisada vähemalt enda nimi sest muidu ei pruugi lillede vastuvõtja teada, kellelt see kaunis lillesaadetis on. Kuller ei avalda lillede vastuvõtjale saatja andmeid.